LANSKAP YANG SAYA USAHAKAN

Kongsi Info

Entri Berkaitan

Previous
Next Post »

2 comments

comments
12 Disember, 2011 delete

melihat lanskap ini sangat menyentuh hati dan perasaanku... aku berminat dalam bidang lanskap, namun masa dan keadaan sangat membatas hobi ini. sesekali aku hanya sempat mencuri masa menguruskan sudut kecil di bahagian tepi sebuah surau.aku melepaskan keinginanku di sudut ini. aku rasa gembira dapat menjadikan sudut ini cantik dan sedap dipandang. namun begitu jika kesibukan, aku juga gagal menguruskannya sehingga hampir menjadi semak.

Reply
avatar
12 Disember, 2011 delete

jika ada sesiapa yang singgah di blog ini mempunyai pandangan dan perkongsian idea aku amat mengalu-alukan, maklum aku hanya mencuba lanskap ini tanpa memiliki sebarang sijil, hanya mengikut kehendak hati sahaja

Reply
avatar

Terima kasih, komen anda sangat dihargai.